آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

بابایی تولدت مبارک

1392/6/30 23:20
276 بازدید
اشتراک گذاری

*بابایی تولدت مبارک*

                                                                                                                                             

دو روز پیش من و مامانی رفتیم بازار،واسه تولد بابا اکبر که امروزه خرید کردیم من واسه بابا جونم یه شاخه گل رز و مامان هم یک پیراهن خرید راستی کیک تولد بابایی را هم مامان خودش می پزه و قراره شب که بابا اکبر از سر کار اومد من و مامانی یک جشن مفصل بگیریم.

در صورتی مامان میتونه همه کارها را به خوبی انجام بده که من باهاش همکاری کنم و پسر خوبی باشم .

جشن تولد بابایی خیلی خوش گذشت مامان جون و آقا جون هم تشریف داشتن.

 

 

*اینم شاخه گلی که واسه بابا اکبرم خریدم*

*اینم منم به همراه بابایی در حین تقدیم کردن کادو*

*اینم کیکی که مامانم واسه تولد پخت*

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم مامان دونه برفی
1 مهر 92 9:05
سلام عزیزم چه گل پسر نازی خدا حفظش کنه . ممنون که به ما سرزدی عزیزم .امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید. خوشحال میشم با هم دوست بشیم .باز هم به ما سربزنید.
مامانی باذوق
4 مهر 92 10:45
سلام خاله چطوری خوبی؟ مامانی مهربونت خوبه؟ان شالله همیشه تنی سالم داشته باشینتولد بابایی با کل تاخیر مبارک ..کادوتم خیلی قشنگه..مامانی پوریا ممنونم به من سری زدی با افتخار لینک شدید شما هم اگه لایق دونستید لینکم کنید ...
مامان گلناز
4 مهر 92 11:54
سلام گلم ممنون شما لینک شدی
مامان بردیا
4 مهر 92 12:41
سلام چه پسره نازی خدا حفظش کنه با تبادل لینک موافقید؟به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم
حبیب عمه
4 مهر 92 17:06
باشه حبیب جون سعی میکنم

مامان اهورا
4 مهر 92 17:17
تولد بابا مبارک... چقدر نازی تو عزیزم!!!خدا برا مامان و بابا حفظت کنه!!!! راستی ما شما رو لینک کردیم.اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید.
لیلا جواهری
6 مهر 92 17:08
سلام عزیزم از آشنایی با وبلاگتون و گل پسمل نازتون آقا پوریا خیلی خوشحال شدم. با اجازه لینکتون کردم.
مامان پرنیا
9 مهر 92 12:34
سلام آقا پوریا تولد باباجونت مبارک دست گلت درد نکنه با اون کادوی خوشگلت
مامان پرنیا
9 مهر 92 20:04
سلام پرنیا جون.
منم دلم واست تنگ شده ،بیشتر واسه بوسهای آبدارت


ساناز مامان یاسمین فاطمه
12 مهر 92 10:52
چه با ذوقی مامان خوش سلیقه
عاطفه
18 مهر 92 20:54
سلام مبارکه ببخشید دیر شد"انشالله همیشه خوشحال باشید"