آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

تاســـــــــــوعا ، عاشـــــــــــــــورا و شـــــــــام غریبان حسینی

1392/9/9 22:03
168 بازدید
اشتراک گذاری

*اینجا من مشغول تماشای کاروان امام حسین سر کوچه خونمون هستم*

* روز تاسوعا ،من به همراه بابا اکبر*

*اینجا روز عاشورا من به همراه آقا جون حاج یدالله و بابا اکبرم هستم*

*شام غریبان در حسینیه*

*اینم تبل و زنجیرم که آقا جون حاج یدالله برام خریده*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی باذوق
26 آبان 92 11:53
سلام خاله مامانم همش واسه آدمهای مثل شما خیلیییییییییییی دعا میکرد ممنونم که بازم به وبلاگم سر زدید انشالله هر چه زودتر به خانواده ای سه نفره تبدیل بشین
مامان یاسمین فاظمه
30 آبان 92 14:44
ممنون نظر لطفتونه یاسمین جون چطوره؟حالش خوبه چند وقتی است که ازش خبری نیست
مامان بردیا
7 آذر 92 13:58
عشقمممممممممممممممممممم