آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

مادرانه

1392/9/22 1:41
154 بازدید
اشتراک گذاری

 

پوریا جونم

وقتی بیدار می شوم و می بینم تو با خودت زمزمه میکنی و دست هایت را به بازی میگیری پر از نشاط و انرزی میشوم .

تو را که می بینم جان میگیرم اگر روزی بودن تو به من وابسته بود ، اگر روزی تو در دلم بودی و از من نیرو می گرفتی "حالا من با بودن تو زنده ام"

پوریا جون مامان ، به جرات میگم  " بهشـــــــت زیر پا نه ، در آغوش منـه "

*گلم  ماهگرد زمینی شدنت مبارک*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا (a)
25 آذر 92 2:25
عزیزم ماهگردتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک ناز منی تو عسل
مریم مامان دونه برفی
25 آذر 92 11:30
ای جووووونم چه عاشقانه مینویسی مامان جون . دعا میکنم همیشه شادو سلامت و درکنارهم باشید. با پست « اولین های امیرعلی » آپم تشریف بیارید.