آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

*همه چـــــی آرومــــــــــــه*

1392/9/30 14:53
147 بازدید
اشتراک گذاری

   

همه چی آرومه تو به من دل بستی           این چقدر خوبه که تو در کنارم هستی

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن         شک نداری دیگه تو به احساس من

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم       پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه     من چقدر خوشبختم همه چی آرومه


یکـــی یه دونه ما...

چند وقتهایی بود که من و بابا اکبر به دنبال یک آهنگ مناسب واسه وبلاگت بودیم و میخواستیم تمام محتویات آهنگ لایق وجود نازنین تو باشه و به صورتی حرف دلمون باشه تا اینکه این آهنگ را برات پیدا کردیم هر چند ارزش تو بیش از اینهاست اما میتونیم به جرات  بگیم که احساس ما نسبت به تو غیر قابل وصف است ولی این را بدان با بودن گل پسرمان آقاپوریا هـــــــــمه چـــــــــــی آرومــــــــــــه......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان دونه برفی
30 آذر 92 12:37
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستان دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدا مبارک
بهاره مامان کیان
30 آذر 92 17:09
شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست یلدا مبارک
لیلا جواهری
1 دی 92 17:25
ممنون خاله جون یلداتون مبارک