آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

شروع غذای کمکی گل پســـــرم ، آقاپوریا

1392/10/26 15:40
156 بازدید
اشتراک گذاری

همه میدونند آرزوی یک مادر آشپزی کردن توی یک قابلمه کوچک و تلاش برای لقمه در دهان کودک خود گذاشتن است...از اینکه مامانم به آرزوی خودش رسیده خیلــی خوشحالم.

وای خدای من اصلا باورم نمیشه اینقدر بزرگ شده ام که مامانم غذای کمکی من را شروع کرده آخه همین چند ماه پیش بود که تازه به دنیا اومده بودم و به سختی شیر میخوردم و این مسئله مامانم را خیلی نگران کرده بود.... اما حالا واسه خودم آقایی شدم و مخصوصخودم یک قابلمه و یک قاشق کوچولو دارم.

چند روز پیش مامانم غذای کمکی ام را شروع کرد و برای اولین بار واسم لعاب برنج پخت چند روز بعدش غذای کمکی مخصوص من همون حریره بادام را پخت خدایی حریره بادام خوشمزه تر و دلچسب تره و من به محض خوردن قاشق اول به دنبال قاشق دوم حمله میکنم و میخوام خودم قاشق را به دست بگیرم...

 

*اینم عکسهای لعاب برنج خوردن من*

*اینم عکسهای حریره بادام خوردن من*

92.10.17 لعاب برنج

92.10.23حریره بادام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا(a)
28 دی 92 13:35
مبارکههههههههههههههههههههههههه
مامان بردیا(a)
28 دی 92 13:38
ممنون که به ما سر زدید بردیاجون چطوره ؟اینقدر پوریا این قاشق را دوست داره که نگو و نپرس؟