آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

جوجـه کوچــــــــــولوی هفت ماهه

1392/11/24 0:17
211 بازدید
اشتراک گذاری

                      

پنج هزار و چهل ساعت است که من به دنیا آمده ام و امروز قدم به ماهگی گذاشتم.                      چه ساعات خوبی را با مامانم و بابایی گذرانده ام چه ساعات شیرین و خوبی را با مامان جون و آقاجونم گذارانده ام این لحظات جزء لحظات ناب کودکی من هستند و خواهند بود.                                            وقتی هر روز صبح مامان جون و آقا جونم زا می بینم کلی ذوق میکنم و از اینکه اونها اینقدر دوستم دارند خیلی خوشحالم....

 

 

شیرین کاری های من

 

 سعی میکنم روی زمین قل بخورم و جلو بروم و هر چه می خواهم به دست بیاورم   

به خوبی می نشینم اما یه کم باید مواظبم باشند 

پاهایم را میگیرم و محکم به هم میزنم

هنگام شیر خوردن میزنم زیر آواز و واسه خودم میخونم

بیشتر مواقع با دست راستم بای بای میکنم و با دست چپم نانای

وقتی میرم خونه مامان جون به محض دیدن آقاجون بلافاصله دنبال مامان جون میگردم و بالعکس

وقتی سفره پهن میشه هر جور شده خودم را به سفره می رسانم و سعی می کنم گل های سفره را بگیرم  

 

 

اینم  عکسهای هفت ماهگــــی من


 

 

اینم کیکی که مامانم مخصوص هفتمــــــین ماهگـرد تولدم پخت

1392/11/20

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)