آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

ღ عشــــــــق یعنی پوریا ღ

1392/11/27 12:05
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک


 

 امروز دویست و پانزده روزه که من شدم قشنگترین و عزیزترین عشق مامان وبابایی                          اونها روز عشق را به خاطر وجود من روزی مقدس می دانند آخه با اومدن من عشق در زندگی اونها پر رنگ تر شده و رنگ و بویی خاص به خودش گرفته با وجود من تمام من ها به ما تبدیل شده و با حضور من تموم ثانیه ها به صورت عاشقانه سپری میشه....                    

 

*خسته شدم ولم کنید*

*اینم کادوی بابا اکبرم *

*اینم کادوی مامانم*

*اینم کادوی بابایی که واسه مامانم خریده*

*اینم کادوی مامانم که واسه بابایی خریده*



1392/11/25

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اهورا(نرگس)
27 بهمن 92 18:46
وای اینجا که کادو بارونه!!!!!مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه!!!!
مامان اهورا(نرگس)
27 بهمن 92 18:47
عزیزم یه مدته خیلی مریضم...کم کاری تیروئید دارم و هر روز چاق تر و بی حال تر میشم...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 20:25
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 20:26
سلام ممنون از حضورتون تو وب اوايي... پوريا جونم خيلي نازن هزار ماشالله ...... هديه هاتونم خيلي زيباست...... ولنتاينتونم با تأخير مبارك
مامان بردیا(a)
28 بهمن 92 2:13
سلام عزیزم پوریا خوبه؟چقد کادو مبارکه
مامانی با ذوق
29 بهمن 92 0:33
وااااااااااااااااااااااای کادو ها رو چه قدر خوشجلن مباررررررررررررررررررررررررررررکه
مریم مامان دونه برفی
30 بهمن 92 10:58
عاشقانه هایتان مستدام . شاد باشید و سلامت .
مامانی با ذوق
5 اسفند 92 12:38