آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

جوجـه کوچــــــــــولوی نه ماهه

1393/1/22 1:55
168 بازدید
اشتراک گذاری

  

دویست و هفتاد روز از تولدم می گذرد و من در این روزها چه کارهایی که نمیکنم  با غلتیدن به همه جا سری میزنم تا هرچه میخواهم به دست بیاورم صداهایم تبدیل به کلمات و لبخند هایم تبدیل به خنده های بلندی شده است که همه را مست میکند.....

شیرین کاری های من...

کلمات دد و بابا را در مواقع دلخواه میگم.

هنگام رفتن با دستهای کوچولوم خداحافظی میکنم.

شب ها در خواب غلت میخورم و با حالتی خاص میخوابم.

با دستهام دالی میکنم.

خیلی دوست دارم که برم بیرون از خونه و به محض دیدن کوچه کلی خوشحالی میکنم.

با دوتا دندونهام گازهای محکمی میگیرم و از کارم هم کلی ذوق میکنم.

وقتی چیزی را که دوست دارم ازم بگیرند سر و صدایی راه می اندازم که همه خبردار میشن.

 

 

*اینم عکسهای نه ماهگی من*

*اینم کیکی که مامانم مخصوص نهمین ماهگـــــــــــرد تولدم پخت*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)