آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

تولد یک سالگی پوریا جون(قمری)

1393/4/12 16:16
628 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم آرام آرام قد می کشد ومن در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم

او می رقصد ومن آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنم

او می خنددو من از شوق حضورش اشک میریزم

او آرام در آغوشم آرام  می گیرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم

او پرواز میکند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند

او بازی میکند کودکـــــــــــــانه می پرد      

حرف می زند به زبانی که کسی جز من نمی فهمدش

و طبیعت راحس میکندخدا را می بوید!

ومن کودکانه در سایه بزرگیش پنهان میشوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم

1393.4.9

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان
12 تیر 93 22:45
چه پسر خوشملی!چه کیک زیبایی!به نظر خوشمزه میاد!!مبارک باشه
مامانی
10 مرداد 93 12:59
هزار ماشالله تولدت مبارک عزیزم.