آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

یک روز به یادماندنی

1393/4/20 13:59
643 بازدید
اشتراک گذاری

پوریا جونم

در دوردستها که خدامیان چشمهایت خانه کرده بود
من بیقرار منتظر آمدنت بودم و توکه انگار دل نمی کندی از لبهای فرشتگان طنین آوازتوبود که انگارگوشهایم جزتو نمیشنید...
خداوند تورا به من هدیه داد و من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید آنچه میپنداشتم نباشم                    
نفس هایت که به گونه هایم ساییده می شود انگار آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی.
دستهایت که می چرخد ومیان دستهایم پنهان می شود...خنده هایت که شوق زندگی را در من دوچندان می کند وعاشق چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود و من همیشه تو راکم داشته ام.
از داشته هایم دلتنگ که میشوم ،انگارصدای گریه های توست...تنها نوازشی که مرا بخودفرو می برد باخود می اندیشم که توفرشته ای یا نه.....نمی دانم...
اما همین بس که
چشمهای خداوند میان دستهای من وتوپیداست.
آرام جانم پوریا بودنت بهترین احساس وجودیم که احساس خوش مادر شدن است را درمن زنده کرد.
همیشه دوستت دارم
کسی که  مامان صدایش میزنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)