آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

اتل متل یه پولک عید گل پسرم مبارک

1392/2/2 22:45
172 بازدید
اشتراک گذاری

  زیباترین هدیه خدا و گرانبهاترین هدیه  نوروز آریایی قدوم مبارک توست

هم اکنون که بهار نوید سال نو را میدهد و گنجشک های آواز خوان بر سر هر شاخه و درختی شادی می کنند من و بابا اکبر امسال عید لحظه سال تحویل، پیش شهدا را انتخاب کردیم وبه نحوی میتوان گفت گل من  اولین عید دوران جنینی را که در وجود مامان قرار داشت را در کنار شهدا شروع کرد وبه یمن وجود مقدس شما کوچولو ما هم برای اولین بار در کنار مزار شهیدان(عموجون اسدالله) سال نو را آغاز کردیم

نمکی مامان عید امسال من وبابایی نسبت به سالهای قبل خیلی پر شور و نشاط تر بود و لحظه سال تحویل سبزه عیدت که مامان جون برات درست کرده بود به سفره هفت سین زیبایی خیلی خاص بخشیده بود  الهی مامان فدات بشه کی بشه عید سال دیگه  خودت در کنارمان باشی وشادی عید را صد چندان کنی.

در تعطیلات عید امسال تکان خوردنت بهترین تفریح و شادی من بود هر لحظه که تکان میخوری را جزءبهترین لحظات میدانم و برای تکان خوردن بعدی ات لحظه شماری میکنم

نازم این را بدان با هر تکان خوردنت مخصوصا با اون لگدهای محکمی که نثار مامانی میکنی داری واسه مامان و بابایی دلبری میکنی و خودت را بیشتر تو دلمون جا میکنی.

 

 

                                        

1392/1/1

 & A&L

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)