آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

ماه من*امید من

1392/5/30 18:48
173 بازدید
اشتراک گذاری

اگه بیایی به این دنیا و زمینی شوی        

اگه بیایی به این دنیا و زمینی شوی یک خدای خیلیییییییییی بزرگ داری که بزرگیش از بی نهایت بی نهایتتر و مهربانیش از پدر بیشتر و دلسوزی اش از مادر هم فراتر است.

اگه بیایی به این دنیا و زمینی شوی  یه بابایی گل و عزیز و یک مامان، مامانی ومهربان داری .                                                                                                                                                      

اگه بیایی به این دنیا و زمینی شوی یک مامان جون واقاجون حاج یدالله داری که خیلی عزیز و پر احترام واسه مامانی و بابایی هستن راستش مامانی بیشترین ساعات روزش را با اونها داره و بهترین لحظه ها را با اونها میگذرونه واین لحظات جزءبهترین لحظات روزانه ام می باشند

واین لحظه ها که من با مامان جون واقاجون میگذرونم از زمانی که بابایی میره سر کار تا اون زمانی که بیادش جزءلحظات ناب و تکرار نشدنی واسم هستن واقعا مامان جون واقا جونت بهترین ها واسم هستن چون که خیلی دوستشون دارم اگه بیای بهت قول میدم که خودت می بینی که چقدر هر دوتاشون مهربون و عزیزی و ناز هستن.

اگه بیایی به این دنیا و زمینی شوی یک مادر جون واقا جون حج محمد داری که اونها راهم خیلییییییی دوست دارم و یه جورایی میشه گفت مامانی ته تاقاری و یه کم لوس اقاجون و مامان جونه. اونها برام خیلی عزیز و مهم هستن و همه سعی مامانی  اینه که هیچ موقع اونها  ازدستم  رنجیده خاطر نشن وهمیشه احترامشون را داشته باشم.

اگه بیایی به این دنیا و زمینی شوی چهارتا خاله ودوتا دایی داری وبچه های اونها بی نهایت هستن.

اگه بیایی به این دنیا و زمینی شوی چهارتاعمه داری ودوتا عموجون که یکی از عمو جون هات شهید شدن وهمه میگن که بابایی شکل و رفتارش شبیه اونه.راستی پسر ودخترهای اونها هم از بی نهایت یه چیزی بالاتره.

بعد از اینکه خدای مهربون شما را بهمون هدیه بده دلم میخواد بازم این نوشته هام را ادامه بدهم تا روزی که سواد خواندن را پیدا کردی اولین کتاب قصه که شروع به خواندن ان میکنی کتاب قصه های کودکی خودت باشد این کتاب قصه ات به عبارتی گنجینه مامانی می باشد که توی این گنجنامه من تمام احساسم را قبل از اینکه اصلا به وجود امده باشی وتا زمانی که به این دنیا بیایی و زمینی شوی را صادقانه مینویسم وامیدوارم نوشته های این گنجنانه مانند دیگر نوشته ها پس از یک بار خواندن به مرور زمان از ذهنت بیرون نرود و همیشه برایت جزء بهترین نوشته ها وخواندنی ها باشد.

و این را همیشه همیشه بدان من وبابایی همین طور که حالا عاشقت هستیم و دوستت داریم در آینده هم کمتر نه بلکه بیشتر بیشتر دوستت داریم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)