آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

من و گل پسرم در روزهای آخر

1392/4/20 0:15
152 بازدید
اشتراک گذاری

                                             

باورش سخته. باور اینکه یکی توی دل آدم باشد و هی بزرگ شود فکرش را بکن ،هر ماه بزرگتر شدی ومن عاشق این بزرگ شدنها. 

هر وقت میدیدم لباسم تنگ شده ذوق میکردم که تو بزرگتر شده ای بعد وقتی که ضربه میزدی مثل اینکه دری را بکوبی و بگویی باز کن دیگر  و من هر بار در دلم میگفتم صبر کن ،هر کاری به وقتش.

بابایی همیشه نگرانت بود و همیشه حواسش به این بود که مبادا من کاری را انجام دهم که باعث به خطر افتادن تو باشد خودت میدانی که بابایی همیشه به فکر من و تو  بوده و هست.

این روزهای آخر مثل اینکه فهمیده ای که باید کم کم دیگه به این دنیا بیای و بیش از حد تکون میخوری و از خوشحالی زیاد دست و پا تکون میدی

عزیزم حدود دو سه روز دیگه میای و آغوش من وبابایی پذیرای وجود نازنین توست.



1392/4/17

&A&L

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

www.elena91.niniweblog.com
17 تیر 92 13:12
عزیزم سلام مرسی از وبلاگ قشنگت ،امیدوارم که به سلامت فارغ شی گلم.خوشحال می شم اگه از وبلاگ منم دیدن کنید و با هم دوست بشیم
مهلا میر
17 تیر 92 13:16
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون