آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

یک روز زیبا

1392/7/20 11:11
185 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه من به همراه بابا اکبر و مامان و مامان جون و عمه ها همگی رفتیم پارک ،من بیشتر روز را خواب بودم اما وقتهایی را هم که بیدار بودم به درخت های بالای سرم خیره می شدم و کلی ذوق میکردم .
من به همراه بابا اکبر و مامان و منصوره عمه رفتیم شهربازی اونجا بهم خیلی خوش گذشت و از خوشحالی همینطور می خندیدم و هر دفعه ای هم کلماتی میگفتم.

راستی من امروز تنها نبودم و دو تا کوچولوی ناز دیگه هم بودند آقا یاسین نوه عمه اشرف که 10 روز از من بزرگتره و زهرا خانم نوه عمه بهجت که 15 روز از من کوچکتره.

 

*اینم منم به همراه زهرا خانم وآقا یاسین* 

   

  

1392.7.19

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
20 مهر 92 11:44
قالب وبلاگ سفارشـــــی برای دیدن نمونه کارا در صورت تمایل به آدرس زیر برین. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان بردیا
21 مهر 92 14:54
سلام آدرسی که دادین اشتباه بود چقدر دنبالتون گشتم تا تونستم پیداتون کنمباافتخار لینک شدید
مامان پرنیا
21 مهر 92 17:00
نظر ما که تایید نشده