آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

جشن نامگذاری

1392/7/20 10:33
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

من یک گل پسر کوچولو هستم که سه روزه به دنیا اومدم تو این سه روز خیلی به من خوش گذشته چون اومدنم به این دنیا باعث خوشحالی خیلی ها شده و امشب همه جمع شدن تا واسم اسم انتخاب کنند امشب مادر جون و آقاجون،مامان جون و آقاجون،عمه جون ها و عموجون به همراه بچه هاشون همگی اومده بودن برای نامگذاری من نمیدونید چه خبر بود

اولش آقاجون من را بغل کرد و در گوش راستم اذان گفت (صداش خیلی برام آشنا بود انگار قبلا اذانش راشنیده بودم ) بعد چند بار گفت آقا پوریا آقا پوریا هو هو و اقامه را در گوش چپم گفت و برای گوش چپم اسم حسن آقا را انتخاب کرد.

از اینجا به بعد من دیگه نفهمیدم یکدفعه چی شد از بغل این به بغل اون با این عکس بگیر با اون عکس بگیروای که چقدر همه بوسم میکردند خلاصه خیلی بهم خوش گذشت و اسم من شد آقا پوریا ( یعنی بسیار دارنده).

 

*اینم عکسم بعد از مهمونی که از خستگی خوابم برده*

از خستگی خوابم برد

 

A&L&P

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)