آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

جوجه کوچولوی سه ماهه

1392/7/23 23:13
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های ناز

من سه ماهگی را تمام و یک روزه که قدم به چهار ماهگی گذاشتم یعنی هفت میلیون و هفتصد و هفتاد وشش هزار ثانیه از تولدم میگذره نمیدونید که چقدر شیطون و بلا شدم و چه کارهای جدید و با نمکی  میکنم.

شیرین کاری های من .......

موقع شیر خوردن به چشمهای مامان خیره میشم.

تازگی ها یک جیغهایی میزنم که نگو و نپرس.

وقتی  مامان و بابا از پیشم میرند سریع متوجه میشم و گریه میکنم.

وقتی بغل کسی باشم و بهم بگن بیا قایم میشم و خودمو لوس میکنم.

برخلاف قبلا که یکی از دستام را میخوردم الان دوتا دست را به صورت همزمان و دیدنی میخورم.

وقتی بابا اکبر واسم آواز میخونه سریع آروم میشم و در خوندن بابایی را همراهی میکنم و به قول مامان صدام قشنگترین ترانه دنیاست.

خیلی دوست دارم بشینم و تلویزیون را تماشا کنم اونم کجا ؟؟؟؟ روی مبل

وقتی مامان پتو می اندازه روی پاهام هنوز پهن نکرده جمعش میکنم و از این کارم کلی ذوق میکنم.

به جای  کلمه آقا که قبلا میگفتم الان میگم آقووووووووو

وقتی که مامان و بابا دارند غذا میخورند بهشون خیره میشم و دهنم را مزه مزه میکنم.

تازگی ها خنده هام صدا دار شده.

وقتی بابا اکبر از پشت تلفن صدام میکنه میخندم و از خودم عکس العمل نشون میدم.

 وقتی آقا جون صدام میکنه و میگه  آقا پوریا واسش دست و پا میزنم و میخوام بغلم کنه.

 

 

*اینم عکسهای سه ماهگی من*

   

 

 

 

 

 

 

*پوریا در حال تماشای تلویزیون*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 92/7/20

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی باذوق
22 مهر 92 0:25
سلام عزیزم بهم رمز میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟