آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

باران،رحمـــــــــــت الهــــــــــــــــی

1392/8/11 23:43
162 بازدید
اشتراک گذاری

امروزصبح آسمان ابری شد و نزدیک ظهر باران گرفت ، مامانی من را برای اولین بار با شال و کلاه به زیر بارون برد،من که تا به حال باران را احساس نکرده بودم وقتی دونه های بارون به صورتم می خورد چشمهام را به هم میزدم ولی  به خاطر اینکه من سرما نخورم من و مامانی زیاد زیر بارون نموندیم اما همین یه لحظه که زیر بارون بودیم خیلـــــــــی خوش گـذشت.

 

 

 

 

 

حسن باران این است

        که زمینی ست ، ولی

                   آسمانی شده است

                     و به امداد زمین می آید......

        *پســـــرم امروز زیر باران بهتـــرینــها را برایت آرزو کردم*

    ادامه مطلب فراموش نشه.....

*فلسفه شروع بارش باران*

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)