آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

نـــــــــدای محـــــــــرم

1392/8/14 22:01
199 بازدید
اشتراک گذاری

*ســــــــــــلام به تمــــــــام نینــــی های حسینــــــــی*

از امروز به مناسب دهه محرم وبلاگ من یه کم متفاوت تر از گذشته میشه و به خاطر امام حسین رنگ و بوی محرم به خودش میگیره سال گذشته محرم من تو دل مامانی بودم ، اما امسال اومدم به جمع نی نی ها و سبزپوش امام حسین شدم.

راستی زحمت دوختن لباسهام را هم عمه جون بهجت کشیده .




دیروز مادرم پیشانی مرا با یا حســــــــــین بست 

یکدفعه بغض من با دسته های اشک در کوچه ها شکست

                                                 وقت اذان ظهر من سجده می روم بر خاک کربلا 

                               این یا حسین سبز کرده است سربند پیشانی مرا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی باذوق
16 آبان 92 11:26
وااااااااااااااااااااااای نـــــــــــــــــــــــــازی ..چه قدر توی این لباس ناز شدی پسملی ناز