آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

فندقی مامان یلدات مبارک

1392/2/2 22:37
131 بازدید
اشتراک گذاری

فندقی مامان  

گلم شب یلدای امسال من و بابایی نسبت به  سالهای قبل یه فرقهایی داره سالهای قبل من وبابایی تنها بودیم اما امسال یه عزیزی بهمون اضافه شده که وجودش کاملا احساس میشه

 امشب چند تا مهمون دیگه هم داریم عمه ناهید و بچه هاش  اونها هم امسال با ما بودند.

واقعا بهمون خیلی خوش گذشت بابایی واسمون فال حافظ گرفت و  خودم و خودت مراسم شب یلدا را خیلی خوب برگزار کردیم در ضمن خیلی هم خوراکی خوردیم من و تو که فقط تخمه و شکوفه می خوردیم( نوش جونت کوچولوی من)

به امید اینکه سال دیگه که شب یلدا خودت بریز و بپاش تدارکات مامانی باشی.

                   

                                                       

 

1391/9/30

&A&L

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)