آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

لالایی شبانه

1392/1/24 14:38
274 بازدید
اشتراک گذاری

گلم از زمانی که فهمیده ام  تمام صداها را میشنوی سعی میکنم هر روز باهات حرف بزنم و از محیط بیرون و این دنیا و اینکه عزیزمی و با آمدنت شادی و تازگی را به زندگیمان بخشیدی بگویم ازآمدنت بگویم و بودنت را در این دنیا توصیف کنم

 راستی بابایی شبها که زیاد خسته نباشه واست لالایی میخونه تا بخوابی اما اگه خسته باشه فقط بهت شب بخیر میگه یک شب میخواست برات لالایی بگه اما هیچ شعر و لالایی یادش نمی اومد یه چیزهایی سرهم کرد وبالاخره برات لالایی گفت   منم امشب برات رفتم اینترنت و یه عالمه لالایی کودکانه پیدا کردم از امشب به بعد برات لالایی های خوشکل و قافیه و ردیف دار میخونیم جبران شبهای گذشته......

از بین لالایی هایی که انتخاب کردم یکی از لالایی ها را بابایی خیلی باهاش خاطره داره و دوستش داره

چون اون موقع که بچه بوده وقتی آقاجون شبها رادیو گوش میکرده از رادیو ساعت 9  این لالایی پخش میشده و آقاجون به بابایی میگفته گوش بده و بعدش بخواب به خاطر همین بابایی همش این لالایی  را واست میخونه

امیدوارم که ازش خوشت بیاد و بعدا مثل بابایی این آهنگ واست آشنا باشد و از شنیدنش لذت ببری.

                                                             

لالالالایی لالالالایی               لالالالایی لالالالایی                   

گنجشک لالا،سنجاب لالا         آمد دوباره مهتاب بالا

لالالالایی لالالالایی               لالالالایی لالالالایی

گل زود خوابید مثل همیشه      قورباغه ساکت خوابیده بیشه

لالالالایی لالالالایی               لالالالایی لالالالایی

جنگل لا لالا                          برکه لا  لالا

شب برهمه خوش تا صبح فردا

 

 

 

َ&A&L

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)