آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

سومین دیدار به یاد ماندنی

1392/1/24 14:19
265 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من سلام                                    

امروز مامانی نوبت دکتر داشت بابا اکبر ساعت 1 بعد از ظهر اومد  و با هم رفتیم دکتر من وبابا یی به امید این رفته بودیم دکتر ،که جنسیت شما کوچولو مشخص بشه وقتی رفتیم سونوگرافی پرستار گفت احتمال داره نشون بده ولی بهتره دو هفته دیگه بیایید چون سن جنین تازه 16هفته شده ازعجله من وبابایی واسه سونوگرافی نوبت گرفتیم .پرستاره می گفت اگه کاکائو بخورم  بهتر نشون میده  کاکائو هم خوردم.

خودت میدونی چقدر باهات حرف زدم وبهت گفتم وقتی رفتیم توی مطب به خاطر مامان وبابا رخ نشون بده چقدر بهت گفتم پشتت را به مامانی نکنیا ؟

ولی وقتی تموم شد دکتر گفت کوچولوتون جنسیتش معلوم نیست ولی سالم وسرحاله .ما یه کم عجله کردیم وباید دوهفته دیگه میرفتیم .

نانازم تورو خدا دوهفته دیگه مثل امروز ناز نکن وخودت را نشون بده.


 

15/11/1391

&A&L

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)