آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

جوجـه کوچــــــــــولوی هشت ماهه

1393/1/11 9:42
203 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین کاری های من

به میوه پوست گرفته شده علاقه بیشتری دارم و به خوبی تشخیص میدم و با پوسته را دوست ندارم.

هر موقع باهام بای بای میکنند من هم باهاشون همکاری میکنم و بای بای میکنم.

به خوبی تاب تاب عباسی میکنم.

موقعی که بابا اکبرم آواز میخونه منم با تمام قدرت آوازش را کامل میکنم و باهاش میخونم.

موقعی که از غذایی سیر شده باشم محکم میزنم زیر قاشق.

اصلا دوست ندارم مامانم از پیشم بره و اگه دو قدم ازم دور شد گریه میکنم.

هر موقع مامان یا بابایی بگن پوریا بیا بغلم سریع  میخوام برم بغلشون.

از اسباب بازی های تکراری اصلا خوشم نمیاد و نسبت به وسایل جدید عکس العمل نشون میدم.

وقتی چیزی را دوست داشته باشم و ازم بگیرن داد و بیدادی راه می اندازم که نگو و نپرس.

خدا نکنه ببینم کسی داره نماز میخونه میرم و جانمازش را به هم میریزم.

وقتی چیزی را با دستم نتونم بردارم با پاهام میگیرم و به دستم میدم.

موقعی که مامان میخواد دارو بریزه توی دماغم خودم را به حالت آماده باش میگیرم.


*اینم گلچینی از عکسهای هشت ماهگی من *

*اینم کاراملی که مامانم مخصوص هشتمیــــــــن ماهگرد تولدم درست کرد*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)