آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

کوتاه شدن موهای پوریاکوچولو

1393/1/2 13:18
165 بازدید
اشتراک گذاری

امروزصبح به همراه بابایی و مامانی رفتیم پیرایش کودک و موهام را کوتاه کردم خدائیش خیلی موهام نامرتب و بلند شده بودند و همش جلوی چشمام بودند من اونجا خیلی نا آرامی میکردم و وقتی عمو آرایشگر پیش بند را برام درست میکرد منه از همه جا بی خبر فقط نگاه میکردم بعد ازاینکه شروع به کار کرد منو بگو با گریه هام کل آرایشگاه را زیر صدا گذاشته بودم ولی بعدش که خودم را توی آینه دیدم خیلی ناز شده بودم                  راستی بعد از اینکه موهام را کوتاه کردم رفتم آتلیه سایان و نمی دونید که چه عکسهای خوشکلی گرفتم        به محض اینکه آماده شدن براتون میگذارم ببینید.

*اینم منم قبل از اینکه موهام کوتاه بشه *

*اینم ماه داماد(ماشالله یادتون نره)*

1392/12/27

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سجاد
29 اسفند 92 16:41
سال نو مبارک انشاالله سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی عزیزم دوســــــــــــــتت دارمــــــــــــــــ عزیــــــــــــــــزم