آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

ღ مادرانه ღ

1393/1/1 0:01
150 بازدید
اشتراک گذاری

در آغاز بهاری دوباره ، حال و هوای دلم نیز با تو مثل بهاره

قلبم جز احساس عشق به تو ، هیچ احساسی در وجودش نداره

طلوع میکند بهاری دیگر در فصلهای بهاری زندگی

من که تمام لحظه هایم با تو بهاریست،

امسال با تو  سالی پر از عشق و عاشقیست.

میشکفد غنچه ای دیگر از جنس محبت و عشق در باغ زندگی مان

طلوع میکند لحظه های عاشقانه در میان لحظه های زیبایمان

امسال نیز  با یاد تو آغاز میکنیم بهار عشق را

به عشقت آغاز میکنیم سالی سرشار از عشق و محبت را

تو که دلت همیشه بهاریست

عشقت مثل رودی آرام در قلبم جاریست

رودی که همیشه پر آب است ، قلب تو مثل آب پاک و زلال است

همیشه سبز بمان ای مظهر زیبایی ها

تبریک میگویم به تو، فرا رسیدن بهار عشق را 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهيمه
15 فروردین 93 15:40
برایت رویاهایی "آرزو" میکنم تمام نشدنی !!! و"آرزو"هایی پرشور که از میانشان چندتایی برآورده شود برایت "آرزو" میکنم که دوست داشته باشی آنچه را که باید دوست بداری و فراموش کنی آنچه را که باید فراموش کنی برایت شوق "آرزو" میکنم آرامش"آرزو" میکنم برایت "آرزو" میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی و با خنده ی کودکان برایت "آرزو" میکنم دوام بیاوری در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار اما بیشتر برایت "آرزو" میکنم که خودت باشی...