آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

جوجه کــــــــــوچولوی ده ماهه

1393/3/5 16:56
183 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من اصلا باورم نمیشه که قدم به ده ماهگی گذاشتم و ماههای زندگی ام دو رقمی شده اند و دو ماه دیگه یک ساله میشم چقدر شیطون و بلا شده ام در این ماه شیرین کاری های زیادی انجام میدم و با این کارهام دلبری میکنم و اصلا مامانی را بیکار نمیگذارم چون همش سرگرم منه و منم واسش خودم را کلی لوس میکنم...

شیرین کاری های من...

وقتی بهم میگن پوریا را نشون بده عکسم را نشون میدم.

وقتی سر سفره نشسته ام  دو تا دستهام را بالا میارم و خدا را شکر میکنم.

بابا اکبر را صدا میزنم و میگم اپر.

کنترل را به طرف تلویزیون میگیرم و میخوام روشن کنم.

با موبایل الو میکنم.

به محض شنیدن آهنگ نانای میکنم اونم به حالتی بسیار زیبا.

کلاغ پر میکنم.

دستم را بلند میکنم یعنی دارم سلام میکنم.

*اینجا با خانواده مامان جون رفته بودیم کنار رودخونه*

*اینجا دارم الو میکنم *

*اینجا دارم خدا را شکر میکنم *

*اینم کیکی که مامانم مخصوص دهمــــــــــــین ماهگرد تولدم پخت*

پسندها (1)

نظرات (4)

مریم مامان دونه برفی
12 خرداد 93 10:16
قربونت برم که اینقدر با مزه ای عزیزم
مــــامــــانی بـــــاذوق
15 خرداد 93 12:54
ای جوووووووووووووووووووووونم فدای خنده های زیبایت بشه خاله ان شالله همیشه لبی پر از خنده داشته باشی اقا پوریا دیگه برای خودش اقایی شده هزار مااااااااااااااااااشالله عززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیزززززززززززمی مواظب گل پسری باش مامانی از طرف من ببوسش ناااااااااااااااااااااااااااااااااازی
شیما مامان شاهین کوچولو
17 خرداد 93 19:09
وای وای چ عکسای خوشگلی...دلم اب شد... میخوام درسته قورتش بدم تپلی من چقدر با مزه ای
مامان گلناز
18 خرداد 93 21:42
سلام گلم به ماسر بزن عکسای دخترمو گذاشتم