آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

جشن گل غلتان پوریا گلی

1393/2/29 17:18
321 بازدید
اشتراک گذاری

مراسم گل غلتان من به همراه مامانم و بابا اکبر و منصوره عمه برگزار شد و زحمت جمع آوری گل های محمدی را هم بابایی و آقاجون کشیدند منم همش دوست داشتم که درون پارچه تابم دهند و موقعی که روی زمین می گذاشتنم گریه میکردم خلاصه در کل بچه خوبی بودم و از این که گلها را روی بدنم می ریختند کلی ذوق میکردم....

1393.2.25

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما مامان شاهین کوچولو
31 اردیبهشت 93 16:30
وای خدااااای من چ باحاله.... خیلی قشنگه این جشن گل غلتان.... کجاست مامانی؟ دامغانه؟ در موردش شنیده بودم اما تا حالا ندیده بودم ماشاله پسرتون خیلی نازه.. خدا حفظش کنه
شیما مامان شاهین کوچولو
31 اردیبهشت 93 16:33
مامانی در مورد جش دندونی میتونی بری تو سایت کودک من. تو قسمت ایدههای جشن دندونی... فایل 50 در 70 رو سیو کن بعد بده بیرون واست چاپ کنن. اخه تم دندونی شاهینو خودم درستیده بودم و واسه کودک من فرستادم. از اونجا میتونی.بگیری
مامان آراد و آرین
4 خرداد 93 18:58
سلام عزیز دلم. چند وقت بود نمیدونم چرا نتم بعضی از وبها ازجمله وب شما رو باز نمیکرد. از عید چند بار خواستم بیام نشد. تا اینکه بالاخره موفق شدم. البته فکر کنم یه بار قبلا هم اومدم ، یادم نیست چه مراسم قشنگی. من تا حالا ندیده بودم. خیلی زیبا بود و پوریا جونم هم لای این گلها، گل تر شده بود. ماشالا.همیشه خوش و شاد و سرخوش باشید