آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

عید امسال

1392/2/2 22:42
124 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                               

عید امسال من و بابایی با سالهای قبل یه کم که نه خیلی خیلی متفاوتتره تفاوتش اینه که ما امسال یک گل پسر کوچولو داریم ویه خانواده سه نفره شدیم هر چند هنوز به دنیا نیومده اما بودنش در زندگیمون و خونمون احساس میشه من امسال توی دلم یه ماهی کوچولو دارم که این ماهی کوچولوی من کلی به من امید و شادی میده هر چند مامانی هنوز خانه تکانی اش را شروع نکرده اما با وجود یه دونه پسرم با هم یه خونه تکونی حسابی میکنیم تا اینکه چهار ماه بعد از عیدخودش بیاد و ببینه با وجودش چه خونه پر شور و نشاطی داریم.

گل پسرم حدود پنج شش ماهه که با منه و هر روزصبح را با هم شروع میکنیم.

ولی هنوز تکون نمیخوره واین تکون نخوردنش یه کم مامان را نگران کرده امیدوارم توی این روزهای پایانی سال یه تکون حسابی بخوره ومامان را یکدفعه غافلگیر کنه.

 

1391/12/12

&A&L

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)