آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

اولین تلنگر

1392/2/2 22:43
160 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل پسرم امروزافتخار داد و اولین ضربه را نثار وجود مامانی کرد الهی فدات بشم که با هر ضربه ای که میزنی دل مامان را از این رو به اون رو میکنی اولین ضربه ای را که احساس کردم ساعت 8.5  شب بود که مشغول دیدن برنامه قرانی اسراء از شبکه قران بودم در حین خواندن قران عزیز مامان چندین ضربه تکان دهنده از خودش نشون داد هر چند یه کم دیر ضربه زد اما اولین ضربه را در حین خواندن قران زد .

خوب دیگه آقا پسر منه یه کم ناز داره و خودش میدونه هر کاری را کی و کجا انجام بده.

بابایی که از سر کار اومد به محض اومدنش توی خونه بهش گفتم که تکون خوردی وای خدای من اینقدر خوشحال شد و همین طور می پرسید کی تکون خورد ،محکم ضربه زد،وقتی تکون خورد داشتی چیکار میکردی،خلاصه با این ضربه ای که زدی من و بابایی را خیلی خوشحال کردی و دیگه انتظار ضربه زدن را از من و بابایی دور کردی چون از این به بعد ثانیه ای تکون میخوری و فقط مونده به دنیا آمدنت که به دنیا بیای و ما را از این چشم انتظاری  دور کنی.

 

 

 

 

 

 

1391/12/14

&A&L

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)