آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

خبر خوش ورود یک نی نی کوچولو

1392/6/18 9:35
239 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه من          

مامانی دیروز صبح دریک هوای سرد پاییزی متوجه شد که خداوند عزیز هدیه ای به او داده است

آمدنت واسه مامانی وبابایی مانند غرشی بود که آسمان دلمان را بارانی و باغچه وجودمان را سرسبز کرده است.آمدنت ستودنی است و برای آمدنت سجده شکر میگذارم زیرا آمدنت بزرگترین پدیده زندگی من است و به امید روزی که به دنیا بیایی و نظاره گر روی ماهت باشم راستش از حالا واسه دیدنت لحظه شماری می کنم و ما از امروز دیگه سه نفره شدیم و شما با آمدنتون خانه مان را به قول بابا اکبر که همین الان پیشم نشسته قمبلی بالا میکنی ولی به نظر خودم پرشور و نشاط میکنی.دیگه حالا مطمئنم که یک مادرم و دارای یک فرزند که تازه از طرف خدا اومده و فقط خدا میدونه که این خبر من و بابایی را چقدر خوشحال کرده طوری که اصلا قابل وصف نیست

راستی گلم قراره فردا شب با بابایی بریم وبه مامان جون بگیم چون خیلی خوشحال میشه. اینقدر واسمون مهم و عزیز هستی که من وبابا اکبر برای اینکه سالم به دنیا بیایی خیلی کارها میکنیم عزیزدلم از فردا صبح شروع میکنم به کارهایی که واست خوب و مفید هستن در اون کتاب که قبلا واست گفته بودم(ریحانه بهشتی) خیلی چیزها هستن چه از خوراکی و چه اذکار مهم که همشون واست خوبن .

فقط این را میخواهم بدانی که خیلی دوست داریم و دوست داشتنمان در این وبلاگ قابل بیان نیست به امید روزی که به دنیا بیایی و بهت ثابت کنیم.


 

 23/8/1391

 &A&L    به امید روزی که به جای این  قلب اسمت را جایگزین کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)