آقا پوریا دلربای ماآقا پوریا دلربای ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آقا پوریا ღ جوانـــمرد کوچــــک

بهترین بهترینها

1392/6/21 19:13
224 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

 

همسر عزیزم

 برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی.

برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی.

برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی.

 برای همه وقت هایی که با من شریک شدی. 

برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی. 

برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.

برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم"

برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.

برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی.

برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.

برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.

برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی .

برای این نه ماه که صبورانه و عاشقانه به فکر من و پسرم بودی.

به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نکن که : لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت دارم" 

 همیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارم وهمیشه پشتیبانت هستم. در دنیا تو از هرکسی برایم مهم تر هستی همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه نیاورم . تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ است و تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری.

*این را بدان من و پسرم آقا پوریا صادقانه دوستت داریم و همیشه در کنار تو به آرامش می رسیم*

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)